söndag, juli 01, 2007

Blogportalen

Nu har jag kryat på mig och tänkte mig att gå till jobbet i dag. Ringde i går och meddela mitt tillstånd, men de hade redan tagit in vikarie åt mig. Så jag skulle vara hemma och vara sjuk sa de :) Trist eftersom jag inte känner migs särskild sjuk längre. Men jag kurerar mig så gott det går. Antagligen fick jag smittan av A. Eftersom som han hade något snarlikt det jag hade. Sjuk i två dagar och sedan pigg som en mört. En ganska bra sjukdom!
I går var först en trist dag. Jag och A gick hemma och segade. Sedan fick jag rycket och började på att stryka och fixa. Ni vet, lite mammig som jag är! :) Det avskräckte A ordentligt, så han stack iväg med några kompisar som skulle köpa en bil. Då tog jag mitt förnuft till fånga och åkte in till stan och skulle möta Agnes när hon slutade klockan 15.00. Men det visade sig att Agnes var en ledsen tjej. Tyvärr fick Bira avsluta sitt liv i går. Mycket tråkigt!! Men ett msåte tyvärr, vila i frid lilla Bira!
Så Agnes stack iväg till Skara och var med Bira och Kim. Så jag och Frida tog oss en promenad. Efter att jag hade fått livi den bakfulla bruden. Hahah! Ett jätte skönt snack i allafall! Jag är glad att jag har dig Frida!
På kvällen var jag hos Agnes och såg på film och hade mys. Väldigt trevligt, trots omständigheterna.
Sedan kom A med en överraskning. Hade köpt två barnfilmer till mig :D Happy me! Han vet hur han ska ta mig, hahaha!
Så i natt har vi sett en utav dem, Bortspolad. Mycket bra!
Nu ska jag träffa Agnes en lite stund, innan hon stick till Smögen.
Nu har jag blivit en stor tjej och anslutit mig till bloggportalen. Gå gärna in där och sök på något spännade, för att fortsätta läsningen i någons blogg. Sex, stringtrosa, och gruppsex är tydligen något som är poppis nu. Haha! Antagligen är det grabbarna som har anslutit sig till bloggvärlden. För vilken tjej söker på stringtrosa och vill läsa om det i en blogg? Jag vet inte!

Alla sa att tonåren var en jobbig tid. Men ingen sa någonting om tiden efter!!

Inga kommentarer: