tisdag, juli 03, 2007

3 juli

Ännu en gång har jag suttit här och filat lite. Rosa är ju väldigt fint. det är bara det att jag har tyckte att det har sett lite grilligt ut. Men nej, nu är det sommar och vackert och då ska det vara ljusa fina färger.
-------------->
Hett kort förresten va? Haha! Midsommar, på campingen. Uj uj uj. Jag ser lite retarded ut, men det gamla fotot var ju så trist, så varör inte bjuda er på ett gott skratt samtidigt som ni läser min blogg!

Här är två hetingar som också kan ge er ett gott skratt. Midsommar!

I dag börjar inte jag förän klockan kvart i fyra. Trist! Eftersom det kommer att hinna börja regna precis lagom. Och väldigt trist eftersom A slut fyra. Så vi hinner inte se varann förän ikväll.. lååångt ju... hehe!
I går var jag på date, med Hetta. Mycket mysigt. Hon hade träffat sig en ny kille, Stina har träffat en 18 åring(haha!!!!) och joline har ju alltid en grabb :P, så när hon kommer hem vore det nästan dax för en par middag... just för att få se Stinas lillekille. Men tandställning och studiebidrag..haha!
I gåt kom min kamera! Happy me :) Så i dag ska försöka att lära mig lite finesser. Jag får väl börja med att lära mig att ta fina kort i mörk och regning bakgrund. Trist! Yeah yeah!
Nu ska jag nog ta lite frukost och sedan åka hem till vovvarna och mysa.

A la ut en död humla på mattan i går som jag trampade på. Aaaj!

Inga kommentarer: