fredag, juni 29, 2007

Sjuk!

Typiskt! Ingen post till mig, varken antagning eller kamera. Så i min tristess bestämde jag mig för att sticka iväg till pappa och äta lunch där - orka laga mat själv?!! Gjorde så, fick ju samtidigt leka med grabbarn och deras kompis Max. En riktigt go filur. Men Melker blir förbannad när någon annan får uppmärksamheten, så baam! en putt i ryggen och Max flög in i en stol. For upp hur snabbt som helst och ut genom dörren samtidgt som krokodiltårarna rann ner för kinderna. "NU går jag hem!!" Jaha, så blev det med den leken.
Efter maten i allafall kände jag mig alldeles kass. Frös som en galning och bara gick omkring och nös. Så jag tog mitt pick och pack och gjorde som Max...haha...inte riktigt men, jag åkte hem. La mig på soffan och konstaterade att detta blir inte bättre, snarare sämre. Så jag ringde till jobbet och sa som det var, eftersom jag ska skulle jobba 7 - 16 i morgon och bara kände mig krassligare och krassligare.
Så här sitter jag nu.. har sovit några timmar i soffan. Kvicknade till nu. Skickade iväg ett mess till A att han måste hyra med någon film eller nått till mig. Annars blir jag tokig på att ligga och se på att skräp serier som går.
Nu ska jag troka näsan och sedan återgå till soffan.

Inga kommentarer: